TactiGo

Brand Identity / Visual Identity

TactiGo is meer dan een app: het is een gamechanger voor amateurvoetballers die slimmer willen spelen en hun team strategisch willen leiden. Of je nu een gedreven aanvoerder bent, een coach, of gewoon altijd op zoek bent naar verbetering, TactiGo helpt je om het maximale uit je spel te halen.

“Stel je voor: een voetbalveld waar passie en spelplezier samenkomen. Een team van vrienden dat iedere week alles geeft, maar net dat beetje extra mist om écht als een geoliede machine te spelen. Daar komt TactiGo in beeld. TactiGo geeft amateurvoetballers toegang tot de tactieken van professionals en waarmee zij het maximale uit hun spel te halen. TactiGo vormt de brug tussen amateurvoetbal en professionele strategie. Het richt zich op spelers die het team op sleeptouw nemen, de fanatieke aanvoerders, en iedereen die droomt van triomfen op het veld. Met TactiGo wordt het organiseren en inspireren makkelijker en voelt iedere speler zich sterker en zelfverzekerder. Het doel is niet alleen om beter te spelen, maar ook om met een glimlach en vol vertrouwen het veld op te stappen. Become a pro with TactiGo!”

Brand Story TactiGo

Over het design

Het doel was om de ambitie en energie die TactiGo voor ogen had te vertalen naar een krachtig merk. De branding moest professioneel, motiverend en fris zijn. Het logo straalt kracht en focus uit, de strakke typografie en speelse icoontjes zorgen voor een visuele balans tussen strategie en spelplezier. Het kleurenpalet, geïnspireerd op het veld, geeft het merk een professionele en sportieve uitstraling. "Become a pro, with TactiGo" zegt alles: hier draait het om vooruitgang, groei en winnen.